touchpad til embedded controller

Hej,

Jeg er pE5% jagt efter en touchpad/mousepad/tegneplade.
Den skal tilsluttes direkte til embedded hardware (helt prE6%cis et
Netburner modul) sE5% jeg kan ikke bruge USB interface til sE5% meget, vil
undgE5% at bruge tid pE5% at tilfF8%je hardware og skrive kode til USB.
Der mE5% kunne findes en touchpad med simpel interface, eks. 2 analoge
Nogen der kender et produkt, og kan sende mig i den rigtige retning?

MVH. SF8%ren

Re: touchpad til embedded controller

Hej Søren.

99 % af alle Touchpads i bærbare kører PS/2 og det er således rimeligt
nemt at programmere til.

Det ville være oplagt med et touchpanel til en skærm, den er analog og
aflæses som 2 analoge spændinger.

De fleste "løse" touchpads jeg har set, der kan lægges på bordet er også
PS2/og usb.

// Per.

Re: touchpad til embedded controller

Tak, det havde jeg faktisk ikke tE6%nkt pE5%, havde en forestilling om at
det hele efterhE5%nden var USB.
Jeg vil lige prF8%ve at kigge lidt pE5% PS/2 standarden.

Dev har jeg ogsE5% selv tE6%nkt pE5%, men han simpelthen ikke huske hvor det=

er jeg tidligere har set
sE5%dan nogle til fornuftif pris.
Har du tilfE6%ldigvis et bud pE5% det?