Touch lysdæmper

Er der en der ligger inde med print tegning til en touch lysdæmper?
Fra 230v AC til 12v AC. Det et til en halogen spot. Ved godt der kan
være problemer med dem, men jeg kan ikke finde ud af hvilken type det
er, så jeg havde bare tænkt mig og lave dæmperen, og så se om det virker :-)

VH Kristian

Re: Touch lysdæmper

Hvis det er halogen med elektronisk transformer så kan du ikke anvende en
"almingelig" lysdæmper. Der er noget med at der skal trigges på bag flanken.

Børge

Re: Touch lysdæmper
Der har vE6%re 2 i Elektor i sin tid (tror det var 96 eller 97).

Re: Touch lysdæmper
Elektor ?? Ved ikke lige hvad det er...