Toshiba 3550 fotokopieringsmaskine kan afhentes i Horsens

Toshiba 3550 fotokopieringsmaskine kan afhentes for 1½l Coca Cola i Horsens.
Den har hidtil fungeret, men er løbet tør for toner.

Mvh
Jan

Re: Toshiba 3550 fotokopieringsmaskine kan afhentes i Horsens

Find en markedsgruppe for brugte kontormaskiner. Ikke en newsgruppe om
elektronik

Bo //

Re: Toshiba 3550 fotokopieringsmaskine kan afhentes i Horsens

Tak for dit venlige svar og tak for din venlige henvisning, not

Re: Toshiba 3550 fotokopieringsmaskine kan afhentes i Horsens

Bo henviser dig til en relevant gruppe, hvorfor blive sur ?

Re: Toshiba 3550 fotokopieringsmaskine kan afhentes i Horsens

Der skal nu mere til at gøre mig sur.
Hvis jeg vidste hvilken gruppe, havde jeg jo nok brugt den, så måske kunne
en ide havde været at skrive gruppens navn, tak

Re: Toshiba 3550 fotokopieringsmaskine kan afhentes i Horsens

Det så ikek sådan ud

www.usenet.dk

I første ombæring vil et hint i nærheden af dk.marked.privat nok være en
god hjælp....

Re: Toshiba 3550 fotokopieringsmaskine kan afhentes i Horsens

Tak for det

Mvh
Jan

Site Timeline