Toptune

Er der nogen der ved hvordan man lige skruer højer op for lyden, og måske
kan få bedre modtagelse indendørs på sådan her et sæt :

http://www.peltor.se/int/Product.asp?PageNumber15%2&Product_Id17%&ProductCategory_Id43 %

MVH

Søren

Re: Toptune

http://www.peltor.se/int/Product.asp?PageNumber15%2&Product_Id17%&ProductCategory_Id43 %

Jeg har næsten samme model på min arbejdsplads, og hele ideen med dem er at
du begrænser høreskader, derfor kan der ikke skrues højere op... Hvis
volumen begynder at falde plejer det at være fordi de trænger til friske
batterier..

Modtagelsen er ikke ret god på dem, ihvertfald hvor jeg arbejder - men det
kan ligesågodt skyldes den sværm af motorer der sidder på
frekvensomformere..

Måske en længere antenne, men så er de ikke ret nemme at rende rundt med
mere :-)

/peter

Re: Toptune
http://www.peltor.se/int/Product.asp?PageNumber15%2&Product_Id17%&ProductCategory_Id43 %

Husk at det skal være 1.5V batterier, ikke 1.2V!!!

Mikkel

Site Timeline