Toner

Hej alle sammen!

Der skulle vel ikke være nogle her inde der ved hvor man kan købe toner til
en gammel Canon PC-20 kopimaskine. - Vel at mærke uden at blive FLÅET???

- Har fået fat i een, vel at mærke uden at kende priserne på det pulver den
ikke kan leve uden....... UHA!

De priser jeg hidtil har fundet har svinget mellem 900 & 1250 for en
original toner :-(

Med venlig hilsen
Tonni

Re: Toner
Hej!

Hvad har det nu liiige at gøre med en gruppe til elektronik-selvbyggere? Prøv i
en edb-gruppe fremover.

I mellemtiden kan du checke http://www.trykspar.dk/ ud og se om de har noget
godt :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Toner
Beklager Kim!

- Men hvad har en kopimaskine med en edbgruppe at gøre?

Når det er sagt siger jeg også MANGE TAK for tippet! ;-)

Med venlig hilsen
Tonni

til
Prøv i
noget

Re: Toner
Hej!

Hmm, troede det var en af de der multifunktionsmaskiner (scanner/printer)...

U are welcome :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader