Tonedekoder med LM567

Hejsa

Jeg er endelig kommet igang med min tonedekoder, men kan sgutte rigtig få
komponentplaceringen til at virke! Jeg har lavet et diagram i Eagle, men der
går noget galt når jeg prøver at lave komponentplaceringen - hjælp ønskes!

Digrammet kan ses/downloades her:
http://www.flyingfish.dk/index.php?page2=Soren/Robot/LM567.htm

Jeg vil gerne vide hvad det er der går galt, blandt andet på
Stelledningen!!!

//Søren

Re: Tonedekoder med LM567
Hej Søren,

Det må være rigtigt, selv linket til .brd-filen virker ikke ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Til en begyndelse kan du hive alle de overflødige "junctions" fra :)

--
Venlig hilsen,
Søren