Tomtom 700

Jeg sidder med en Tomtom700 gps fætter som har drukket en kop kaffe, og nu
er lyset gået ud. Udover det virker den helt perfekt.
Er der nogen som sidder med noget diagram, eller hints til hvor spændningen
til backlightet bliver genereret ?
Det er ikke lige til at se og følge printbaner, og der er 3-4 steder hvor
det kunne være det bliver lavet.
Kan nogen hjælpe.....

--
Mvh.
Manse

Re: Tomtom 700

Prøv at lad den tørre et par dage - ikke i solen. Diagram bliver det nok
svært at skaffe. Du har nok købt den i Bilka (hvor jeg købvte min), så der
måske ikke andet at gøre end at henvende sig til deres serviceafdeling -
måske sluger de den under garantien - altså hvis du ikke lige bruger den om
kaffen.

Du kan også prøve her:

http://www.tomtom.com /

og se, om de kan hjællpe dig.
Karsten H. Jensen

Re: Tomtom 700
du mE5% endelig ikke pille rammen af og lF8%sne de 4 skruer der sidder
inde bag ved front rammen ,der sidder en lille plumb pE5% den ene af
skruerne hvor der stE5%r void pE5%20