to eller en lampe på trafo

Jeg har kF8%bt et Herstal halogen pendelsE6%t med to lamper. Trafoen er en
12v, 35-105W touch model. Kan jeg nF8%jes med at tilslutte en lampe med
en 35w pE6%re til? an jeg evt. skifte den 35w pE6%re ud med en mindre
(20W)?

med venlig hilsen Bivs

Re: to eller en lampe på trafo

Jeg ville nok ikke gå under 35W.

Re: to eller en lampe på trafo

Hvorfor gå ned i en 20 W - nu du har dæmper på kan du jo bare dæmpe den 35W
lidt mere.... end hvis det var en 20 W

Traffoeren er beskrevet til at virke mellem 35-105W - så ikke sikkert den
vil virke rigtig ved mindre pære/forbrug...

Mvh Daniel

Re: to eller en lampe på trafo

Mjoe, men det går nu ud over farvetemperaturen....

/A