TLV, YCH, YBH ?

Nogen der kan komme en med forklaring hvad følgende står for på et billedrør ?

TLV YCH YBH XCV XBV

Mvh Ronni

Reply to
Ronni

Hm ja, Det er så et Sony rør det drejer sig om, selvom jeg troede godt nok det var ret ens på de forskellige rør

Mvh R>Hej Ronni

Reply to
Ronni

Hej Ronni

Ja, dem der har lavet røret.

"Ronni" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

mit bud er at det er de forskellige afbøjningsplader.ych og ybh er nok den til y delen. mend xcv og xbv er den til x delen. tlv er måske luminansen ??

Reply to
Jacob

Det lyder meget fornuftigt.

Så skal jeg bare have indstillet skærmen så den ikke ser ud som billedet står ved siden af hinanden..

Reply to
Ronni