TK215 - forstærker fra el-supply.dk ? - Page 2

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Uhhh, der er jeg blank... Tilstået :o)

mvh
Ebbe

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Damn

"Thank you for the sample request from National Semiconductor.
We regret that we are unable to fulfill the sample request"

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?
Hmm okay du fik så lige afsporet den fuldstændig!!!

Det var mig der oprettede den gamle tråd, men tænkte jeg ville oprette
en ny, da den anden ligesom var død, og jeg havde nye spørgsmål.

Jeg er ikke interesseret i at kaste mig ud i et kæmpe projekt, som jeg
skriver er "analog hardware" ikke det jeg har allermest styr på, jeg
ville bare have en nogenlunde til at gengive min PC-lyd, som ikke koster
en bondegård og er til at sætte sammen uden for meget besvær!

Hvis har noget at sige til de ting, som konstruktøren har skrevet, hører
jeg meget gerne fra dig!

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Velkommen til usenet:-)

Du forsætter da bare den gamle tråd, hvis du vil vide mere....

På genbrugsstationen og find en gammel forstærker.

TDA 2030 er af den skuffe som dem der sidder i enhver autoradio. Så en
autoradio vil også kunne bruges. Der er de blot ingen switchmode i.
Resten lyder vel meget fornuftigt.

Hvordan den så lyder ? Ja det ved vi jo ikke noget om, det er alligevel
højttaleren der har mest at sige, hvad det angår.

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

I guder... findes TDA2030 endnu... Det er ihvertfald en god gennemprøvet
komponent (den brugte vi også i 1980...) Men hvis han bruger 2 stk
(pr.kanal) TDA2030A i brokobling er det OK med ca 35W. Hvis han så ikke
improvisere for meget, men følger databladet/applikationsnoten er det et
OK koncept, det er ihvertfald gennemprøvet. I bund og grund er det en
power op-amp.

 > Og mht. selv at lave et hovedtelefonstik og en volumekontrol, er det

Det vil jeg mene, men problemernes størelse defineres jo af den der har
dem ;-)

/carsten

Site Timeline