TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Jeg spurgte for et stykke tid siden til denne forstærker:

http://www.el-supply.dk/reklame.html

Nu har ham som har konstrueret den, så endelig givet lidt mere info, som
det kan læses her:

http://www.eksperten.dk/spm/607267

Jeg ville bare lige høre, hvordan det lyder, er det en okay konstruktion
med de komponenter osv? (er selv rimelig grøn mht. analog elektronik)

Og mht. selv at lave et hovedtelefonstik og en volumekontrol, er det så
noget der kan klares uden de store problemer?

MVH: Esben

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?
Se lige
"35W forstærker fra El-supply.dk" fra den 6/4 i denne gruppe.
Er selv i gang med en Gainclone, som alternativ.

Hislen Mikkel

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Ja, nu kan jeg ikke styre mig længere..... Jeg har ledt ved danske
elektronik-pushere efter LM 3875/3886, men kan ikke hitte dem. Er man
virkelig nødt til at skal udenlands for at finde dem ?? Jeg er blevet lun på
projektet :o)

mvh
Ebbe

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?
Jeg har bestilt den som sampels fra Nationals hjemmeside.

Hilsen Mikkel

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Samme her, det bliver spændende om de sender nogen...

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?
Mine er shipped! Så det går jeg da ud fra!

Hilsen Mikkel

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Cool, har lige ordret 5 som sample og har fået den mail hvor jeg skal
verificere ordren.

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Damn.... Og jeg har ikke noget firmanavn at gi' dem :o(... Surt show

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?
Hej

Jeg vil godt stå for et fælleskøb hvis der er nok til det.
Så frem vi kan komme op på 25 stk LM 3875T kan prisen komme ned på 40 stk +
porto.
Skriv til snipped-for-privacy@spam.control.auc.dk (fjern .no og spam.) med styk og
adresse.
Evt. levering tid ca. 2-3 uger.

Hilsen Mikkel

meddelelse

+
[...]

(dette er en genudsendelse, undskylder på forhånd for dubletter)

meddelelse

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

stk.

Hvorfor ikke LM3886TF ;o) ?? Det skulle være til at pine lidt mere ud af, og
hvis jeg forstår det ret, ( muligvis lettere forvirret fordi jeg har læst
stolpe op & ned ) skulle den også være stabil i 4 ohm.

Fundet hos RSonline til små 40 kr, hvor de for en LM3875T vil ha' små 67 kr.

mvh
Ebbe

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?
Det kan det godt blive hvis der er flertal for det!

Hilsen Mikkel

og
kr.

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Jeg må tilstå, at det lyder sk...spændende. Det lyder nærmest som om at folk
løber helt over af begejstring over GC'eren.
Det ville passe mig fint, da min lille Denon har svært ved at puste nok i et
par Dali 505.

( så mangler der bare en passende ringkerne, hehe )

mvh
Ebbe

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

folk
et

Tja, dettet er et bud:

Ring transformator el-supply "567.300230 RINGKERNETRANSFORMATOR 2x30V/300VA
239.00 215.10 203.15 191.20 "

Hilsen Mikkel

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?
Der skulle vel aldrig være en af jer OT'ere der rent faktisk ved noget
om det emne jeg spørger om?

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Når el-supply siger den kan bruges som PC forstærker så kan den det.
Teknologien er åbenbart godt gennem prøvet. Så tag risikoen, og købe
lortet, det kan da ikke slå hul i din økonomi.
PS: Bare fordi man opretter en tråd ejer man den ikke.

Hilsen Mikkel

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

ka 2 LM3886TF ik brokobles så effekten blir doblet??? ku godt klare 2
af dem hvis det blir til noget....

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Et link ka' sige mer' end 1000 ord ;o)

http://www.shine7.com/audio/pa100.htm

( har selv luret lidt på den )

mvh
Ebbe

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

den ser sku nice ud... spørgsmålet er så med hvor dyrt print blir at
få lavet...

man sku næsten få lavet en 4kanals med det samme :-)

tak for linket

Re: TK215 - forstærker fra el-supply.dk ?

Okay det ser sgu nice ud... Har du nogen ide, om man kan købe et modul
med DAC til at sætte i, så den kan dekode f.eks. PCM stereo, dolby
digital, DTS osv? eller er de 2 sidstnævnte for komplicerede til at have
på et lille print (tænker på alle de muligheder en surround forstærker
normalt giver)?

Site Timeline