Tips til rep af udgang på Beocenter 2200 efterlyses

Hej NG!
Jeg har fået en Beocenter 2200 forærende. Den ene udgang spiller ikke særlig
højt. Man kan lige ane lidt musik i den.
Den anden kanal er OK.  Jeg har fået skilled apparatet ad.

Jeg har indkredset fejlen til at være i udgangstrinet, idet man kunne bytte
rundt på stikkene fra forforstærkerens venstre og højre kanals signalet. Det
er heller ikke selve den der SAN KEN SI-1125 integreret kreds som sidder i
hvs venstre og højre kanals udgang. Jeg har loddet dem ud og byttet dem
rundt. Fejlen flytter sig ikke.
Det er ligesom kanalen er mutet. Man kan godt regulere lydstyrken i den
defekte kanal. Den er bare alt for lav.
Har i nogen ideer? Måske dig Ole G.?

med venlig hilsen
Michael

Er der nogen typiske fejl på den her model som kan hjælpe mig på vej?
Kan man stadig købe reservedele til denne prunktstykke? Jeg mangler en rem
til båndspilleren.
mvh Michael

---
Re: Tips til rep af udgang på Beocenter 2200 efterlyses

10 minutter på mit bord - så var fejlen fundet.

Men jeg har ikke et specifikt bud på den der.Jeg ville angribe den med
et skop, og følge signalet baglæns.

Kan jeg ikke klare p.t. - men er ved at finde en løsning på
"remproblemet" - det tager bare lidt tid.

Og jeg gør det KUN FOR SJOV - der er ikke økonomi i det, så please:
vær tålmodig. Mails velkomne, men det er ikke sikkert at der lige er
respons samme uge, det kommer helt an på mit arbejdspres.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Tips til rep af udgang på Beocenter 2200 efterlyses

UPS, det var en klip og klister fejl at mit ønske efter en rem kom med i
denne besked. Jeg har fået en ny hos PC Elektronik.
mvh Michael

---