Tip til Beomaster 6000

Hej med jer!

Er der nogen, er har et godt tip til, hvad der kan være galt med min gamle
"dampradio"?

Periodisk tænder den selv på P1 og sommetider viser den 74.8 i
frekvensdisplayet. Den står fast på dette nr. selvom jeg flyttet frekvensen
på preset.
Uret virker fint.

Har mistanke til processoren, men håber det evt. kunne være en dårlig
elektrolyt eller en anden lille ting.

Håber på hjælp, da jeg engentlig stadigvæk er glad for min Beomaster :o)

På forhånd tak.

Jens

Re: Tip til Beomaster 6000
On Fri, 24 Oct 2003 11:28:53 +0200, "Jens"

Løs forbindelse på tastatur/displayprint

U264 defekt. Erstattes af U664.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Tip til Beomaster 6000