Tinsuger en gang til

Vi diskuterede tinsugere her i gruppen engang. Afledt af
den debat købte jeg en ny tinsuger med blød teflon spids,
den kan jeg bare ikke blive dus med, bøvler med at holde
snuden ren på den bl.a. Min gamle lyse blå Erem er jeg
bedre venner med, den renser selv spidsen. Ellers bruger
jeg sugetråd. Mit ønske til en tinsuger er sådan en her:

http://www.boughen.com.au/products/Denon_SC_7000Z-967-92.html

den ligger bare lige uden for hobby budgetet. Jeg har dog
adgang til nogle når jeg har brug for det. Men de ligger jo
altid på fabrikken når man lige mangler den.

Jeg så så ved et tilfælde denne model:

http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos=&saArticle [ID]11%388&VID=6f16fac0b56a91342105a0900896da38

og til den pris skulle den da prøves.

Den virker faktisk rigtig godt, dog bedst til helt almindelige komponenter.
Fjerner også uden problemer en rørsokkel fra et print.
Så til prisen kan den anbefales.

Max

Site Timeline