Timer til skoleklokke - Page 2

Re: Timer til skoleklokke
sådan en boks kan ses / købes her: http://www.nictechnic.dk/rs232out.php

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: Timer til skoleklokke

Synes jeg umiddelbart er den mest fornuftige løsning!

Re: Timer til skoleklokke

Hej.
Jeg ville nok vælge at bruge et uge-ur istedet, og så en timer efter den..
ugeuret lader du bare starte timeren i et minuts tid.
timeren stiller du så bare på de 5-10 sekunder og relæet i timeren trækker
så bare klokken.

Mvh
René

Re: Timer til skoleklokke
Hej Bo

Din email virker ikke !
Hvis du ønsker hjælp til udviklingen af programmet, kan sende en mail.

--
Venlig hilsen

Viggo