Timeglas TV

Mit 38" billedrørs TV er igen begyndt at forme billedet som et timeglas. Det
er nu så  slemt at man ikke kan se de første bogstaver af teksterne, så det
er ved at være ret irriterendene. Det er selvsagt ikke let at transportere
på værksted, så denne gang vil jeg selv fixe det.

Jeg vet at det er nogle lytter der er tørret ind (?) og jeg har en del på
lager.

Hvor skal jeg kigge, og efter hvad?

Det er et Nordmendt Futura, hvis der skulle være nogen der kender modellen.

--Michael

Re: Timeglas TV
Nej. Skal jeg ikke lodde dem ud for at måle på dem?

--Michael

de
transportere

Re: Timeglas TV
Hej Mihael
Uden at være nogen ørn på området vil jeg foreslå at du kigger i diagrammet
efter noget der hedder E-W (East- West), der burde problemet ligge efter den
beskrivelse du nævner.

v.h. Poul

Site Timeline