Tilslutning af stik på strømforsyning ??

Hejsa alle!
Er der en venlig sjæl som kan hjælpe en newbie lidt ;o) ?

Jeg har en strømforsyning (12V 5.0Amp). Dog er har den et rundt stik med fem
ben, men stikket jeg skal bruge det sammen med har kun 2. (Skal bruges til
en fladskærm)
Ben 1,3 er 12V 5amp, og ben 1,2,4 hedder return, og skallen er stel.
Er der en der kan skære det ud i pap for mig, og fortælle hvilke der skal på
de 2 ben i det nye stik.
NB. Har lagt billeder i news:dk.binaer som man bedre kan forstå mig ;o)

--
Best regards / Med venlig hilsen

Thomas Andersen
Re: Tilslutning af stik på strømforsyning ??

Jeg vil tro at du kan forbinde 3+5 sammen og 1+2+4 sammen og forbinde til
hvert sit ben på det nye stik. Så er spørgsmålet blot om fladskærmen skal
have +12V på den ene eller den anden. Det står nogle gange ved siden af
stikket (på skærmen) om + skal være inderst eller yderst i stikket.

Fladskærmen skal ikke forbindes til skærmen på kablet.

--
signing off.. Martin Sørensen

Site Timeline