til per

Jeg sidder her en sen nattetime og sF8%ger E6%rgeligt pE5% min gamle
computer. Jeg har tabt et glas vand i min mac- og jeg er helt lost.
SkE6%rmen er nemlig gE5%et i sort. Jeg  faldt over dit svar til en anden
person her pE5% siden vedrF8%rende netop dette emne, og  var simpelthen
nF8%dt til at skrive til dig.. Er der en mulighed for at du vil se pE5%
min computer? Jeg ville blive rigtig taknemlig

Re: til per

Hej, Jeg har svaret dig på mail, men ingen reaktion ?

// Per.

Site Timeline