? til eksperterne ;o)

Hvorfor har ingen opfundet en trådløs højtaler....
Jeg tænker her på satteliterne i et homecinema system
højtalerne er så små og batterier findes temmelig kraftig
og kan oplades... disse er også ganske små... herudover
er elektronikken også ganske lille til trådløs.
så en sådan højtaler kan stadig således fastholdes ganske lille

??????????????

Frank

Re: ? til eksperterne ;o)
Hejsa

Det kan jeg svare på uden at være ekspert :-)
De er skam fremme, jeg har set nogen fra Philips ihvetfald

Joo, men mon ikke lydkvaliteten daler en del ?!

/Brian

Re: ? til eksperterne ;o)

Det er skam også opfundet. Jeg har faktisk selv 4 af slagsen... :-)

Med venlig hilsen Preben

Re: ? til eksperterne ;o)
Okai....
Men hvorfor går det ud over kvaliteten ??

Frank

Re: ? til eksperterne ;o)

Fordi ingen vil betale for nogle der lyder ordentligt. De bliver lidt
pebrede at producere.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: ? til eksperterne ;o)
*LOOOL* - ALDI ???

Tror nu nok man skal erhverve sig noget mere seriøst end "noget tilfældigt
hardware" fra ALDI med mindre man da lige bor i en skurvogn... *GGG*

John

Re: ? til eksperterne ;o)
Hejsa

Vist ikke kun Aldi man så skal grine af.

Øhm, inden du bare nedrakker Aldis hardware, så bør du undersøge hvor ringe
deres hardware egentligt er, ok kan da være du KUN udtaler dig om de
højttalere de har på tilbud for tiden, men er det generelt du mener, så
undersøg inden du udtaler dig.

Mvh Hauge

Re: ? til eksperterne ;o)
Hmm Til deres pris har de altid haft en del pålidelige PC'ere, både
bærbare og stationære. Klart har de mandags maskiner, men det har alle
andre altså også. Nu er det sådan at jeg endnu ikke har haft problemer
med en eneste af deres hardware tilbud.
Mvh
  Klavs.