Tids tæller til kontakt

Hej NG

Jeg har en brE6%ndeovn med ned gris i (vandtank), og nE5%r vandet bliver
varmt starter en cirkulations pumpe som pumper vandet rundt i
radiatorene.

Jeg kunne rigtig godt tE6%nke mig at vide hvor mange timer at ovnen
leverer varne til systemet.

Jeg har en gang set en der havde en tE6%ller der talte hvergang hans
oliefyr kF8%rte og sE5% viste han hvor mange timer det havde kF8%rt.

Jeg aner spmielhen ikke hvad jeg skal kikke efter...

Er der noge der har nogle gode ideer.

Hilsen

Sten

Re: Tids tæller til kontakt
Jeg har en brændeovn med ned gris i (vandtank), og når vandet bliver
varmt starter en cirkulations pumpe som pumper vandet rundt i
radiatorene.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor mange timer at ovnen
leverer varne til systemet.
..

Du skal bare have koblet en 'timetæller' på ledningen til din
cirkulationspumpe, så når der er strøm på pumpen er der osse strøm på
timetælleren.

Hvis det er en 230 Volt pumpe kan du f.eks. bruge:
http://www.tilboligen.dk/timetaeller-din-230v-74246-0.htm

(Søg efter "timetæller" på google, så finder du mange andre timetællere)

Mvh Villy

Re: Tids tæller til kontakt

Hej Villy.

En svar tid pE5% 14 min. mE5% vis regnes for tilfredsstillende... ;-)

Jeg takker det er lige hvad jeg kan bruge.

Sten

Site Timeline