ti tommelfingre søger hjælp

Hej.

Er på ingen måde elektriker, men har alligevel forsøgt mig med at installere
nogle miniskinner med tilhørende spots. Problemet er at den ene skinne ikke
tænder. Jeg har undersøgt alt, har byttet rundt transformer, startstykke,
pærer, fra den skinne der virkede, stadig intet lys. Har checket skinnen i
en anden udgang i huset, så var der lys. Er temmelig sikker på at der også
er strøm i den oprindelige udgang, kan høre transformeren "klikke" når jeg
tænder. Har dog sat en 220V lampe direkte i udgangen, intet lys. Tidligere
ejer siger at den udgang var defineret som lysdæmper, huset har det gamle
IHC der er DOS styret. Hvordan h........ kan jeg konfigurere det så jeg kan
tænde den udgang, og skulle den ikke kunne tænde en 220V pære anyway?

På forhånd tak

Allan

Re: ti tommelfingre søger hjælp
DOS styret

Hov, jeg tror at de bedre kan hjælpe dig i news:dk.teknik.el