Thermostat.

Nogen derude der har en nøglefærdig thermostat konstruktion?
Som termoføler skal der helst bruges en af følgende:
NTC
Diodestrækning

En PIC må gerne anvendes.
Ved godt at det kan laves men den dybe tallerken er vist opfundet ;-)

--
mvh Uffe

Re: Thermostat.

Søg på Google og du finder et hav af den slags konstruktioner.

Børge.

Re: Thermostat.

Det er netop problemet.
Når jeg søger så dukker Stillehavet + Atlanterhavet op
Jeg kunne godt nøjes med Lillebælt :-)

--
mvh Uffe

Re: Thermostat.

En picaxe og en ds18b20 så har du 0.5grads nøjaktighed uden en masse
bøvl, samlet pris uden print 50kr.

Med ved ikke lige hvor meget nøglefærdig dækker over, hvis det skal være
noget der er klar til brug pakket i en fin kasse osv, så dur dette jo
ikke hvor du selv skal lave lidt print osv.

Re: Thermostat.

Picaxe samt DS18B20 er desværre ikke lagervare :-(

Diagram er godt nok ;-)

--
mvh Uffe

Re: Thermostat.
Hej Uffe

Jeg har sendt dig nogle simple diagrammer der virker.