Thermokobler, identifikation

hej.

Jeg har fået fingre i noget termokoblertråd så jeg selv kan bygge mine
termokoblere.

Jeg er blot blevet usikker på hvilken type der er tale om.

Glassilkeisoleringen er lyserød/hvid¨/blå, og inderledernes isolation er
lyserød og blå.

Det er da vist ikke en type K termokobler, vel?

Mvh
Henrik

Re: Thermokobler, identifikation

Type K er noget med grøn farve.

Jeg har ikke lige fundet noget nu, ud over denne side:
http://www.kp-as.com/pdf_files/TI-2-DK100203.pdf

Prøver imorgen hvis ikke andre overhaler...

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: Thermokobler, identifikation

Der findes en hel del forskellige farverkoder, se selv oversigten på
http://www.omega.com/techref/thermcolorcodes.html

Det lyder det ikke til. Efter den nye internationale standard er lederne på
Type-K hvid/grøn.
Det jeg best kan få til at passe er en Type-J efter den gamle DIN 43710
farvekode.

Site Timeline