TFT Controller enhed

Halløj!

Jeg har gang i et (synes jeg selv) spændende og sjovt projekt. I
forbindelse med ombygning og renovering af mit køkken har jeg besluttet
mig, at jeg vil bygge en skærm/computer ind i væggen så jeg kan se TV og
browse i mit køkken ;-).

Jeg har en defekt fladskærm stående hvor selve TFT enheden skulle virke
perfekt, men hvor controller boardet er stået af (tænk jer - det gik
fandme løs inde i skærmen fordi boardet var sat fast med dobbeltklæbende
gummipuder!!!).

Umiddelbart ville jeg jo mene, at det dyreste i sådan en skærm må være
TFT enheden mens Mermaid, der producerer skærmen mener at det er
fornuftigt at tage ca. 1.300,- ex. moms for en ny controller enhed. For
den slags penge kan jeg jo næsten købe en helt ny skærm, så det giver
ikke megen mening.

Jeg har prøvet at kontakte en række virksomheder rundt om i verden som
laver og forhandler controller boards, men ingen (!) af dem har reageret
på mine forespørgsler :-(

Spørgsmålet er så om der er nogle af jer, der har erfaringer med
alternativ styring af en TFT enhed?

--
Tony

Re: TFT Controller enhed

Du kunne eventuelt spørge i:
om der ikke var nogen der havde en lignende skærm liggende, hvor TFT-enheden
var død...
Kunne da være et forsøg værd :)

Site Timeline