Testboard hvad er det nu sådan en hedder ?

Hvad kalder man sådan en her
http://www.dontronics.com/u401_files/u401exp.jpg

Jeg ville godt have en til mine små projekter og da jeg er ved at bestille
hos RS-components så var det jo smart hvis jeg kunne finde en hos dem, men
utallige søgninger giver ikke noget resultat.

På forhånd tak.

Brian :ø)

Re: Testboard hvad er det nu sådan en hedde r ?

varenummer 488-618

Bo //

Re: Testboard hvad er det nu sådan en hedder ?

Tak :o)

Det var lige hvad jeg søgte, lidt nemmere end at "fuglerede" en flok
sensorer på bordet.

Brian :ø)

Re: Testboard hvad er det nu sådan en hedder ?

Noget a'la det her

http://www.rsonline.dk/cgi-bin/bv/browse/Module.jsp?BV_SessionID=@@@@1300343362.1132413227@@@@&BV_EngineID=ccccaddgemmjekhcefeceefdffhdfij.0&cacheID=dknetscape&330667244233%06672442&catoid=-1680541601

Re: Testboard hvad er det nu sdan en hedder ?

http://www.rsonline.dk/cgi-bin/bv/browse/Module.jsp?BV_SessionID=@@@@1300343362.1132413227@@@@&BV_EngineID=ccccaddgemmjekhcefeceefdffhdfij.0&cacheID=dknetscape&330667244233%06672442&catoid=-1680541601

Tak.

Ja noget i den stil, Bo Bjerre har dog fundet en lidt billigere som nok
passer bedre til mit behov :-)

Brian :ø)

[...]

*savle*

Mvh. Uffe Ravn

[...]

(bruger ikke lige størrelse 48 i mundvand...)
HUSK: når du linker til RS skal du ikke være logget ind, da du jo så
linker til en aktiv session.

Bo //

[...]

Tjaa, jeg kunne da godt vide hvad det var han savlede over, men
sessionen er udløbet.

Re: Testboard hvad er det nu sdan en hedder ?

Jeg klikkede bare på linket og fandt et flot eksperimentboard med indbygget
symmetrisk variabel strømforsyning mm.

Beklager jeg kan ikke finde den på hjemmesiden, det er måske derfor jeg
foretrækker katalogudgaven fra RS.

I øvrigt er det ikke bolcherne, de blev hurtigt spist ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Re: Testboard hvad er det nu sådan en hedder ?

Køb det hos pc-elektronik.dk i stedet.. det er nok billigere. Kig under
"Fumleboards".

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk

Re: Testboard hvad er det nu sådan en hedder ?

Tak.

Dem de har hos pc-elektronik ser fine, og billige, ud jeg bestiller dog den
som Bo Bjerre har fundet hos RS da jeg så kun skal betale porto et sted.

Brian :ø)

Re: Testboard hvad er det nu sådan en hedder ?

Det er ok, men hvorfor? RS versionen koster 650kr, pc-elektroniks koster
150kr. Eneste forskel er at den er et enkelt modul mindre, men også monteret
på en aluplade med gummifødder og bananstik. Kvaliteten er fin, har selv et
par stykker af dem..

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk

Re: Testboard hvad er det nu sådan en hedder ?

Breadboard

Site Timeline