Termostat "Hjælp"

Hej i gruppen
Jeg mangler noget hjælp til at montere en termostat i bilen

Jeg har et oliefyr i bilen det varmer motor og starter bilens orginale
blæser
men da jeg af og til sover i bilen ( når der er ventetid på leveringerne )
ville det være en superløsning med en termostat til at stoppe og starte
blæseren så der ikke
bliver 40 grader mens man får en lur

den termostat jeg har fundet er der 2 ledninger men de er slutter indtil
tempraturen nås så bryder de
jeg har brug for det omvendte af den slutter ved lave temp og bryder ved det
nået temp eks 20 grader

jeg havde i tankerne at slutte og bryde strømmen til blæsemotoren med et
arbejds relæ

Hvad gør jeg ???

Hilsen Henrik

Re: Termostat " Hjælp "

Finder et relæ med skiftefunktion i stedet for kun en sluttefunktion.

Re: Termostat "Hjælp"

det

Kan du evt. bruge denne her termometer ???

Mvh.  Kim

Site Timeline