Termistor, 2 spørsmål.

Jeg har ein termistor i "TO92" hus. Den er oppgitt til max 10 mA, og jeg
reiner med at det er målenøyaktigheten som setter den grensen. Jeg vil
imidlertid bruke den som nivåindikator, on/off,  i eit kar med destilert
vann, og ønsker å sende meget strøm igjennom den når den er i fri luft slik
at jeg får "mest mulig" egenoppvarming. Hvilken strøm "kan anbefales"?

Målekretsen kan være ein LM358, Spenningsdeler (med pot) til refferanse, og
motstand og termistor som inngangsignal, signalforsterking med utgang til
PLS-inngang. (24 V). Det vil fungere. Er der imidlertid forslag til ein
annen superenkel kopling med både tilstrekkelig hysterese og god
firsterking. Det er ønskelig å plasere alt inne i ein krympestrømpe.