Termisk ledende tape

Hej!

Hvor køber man termisk ledende tape? Det klæber på begge sider og er vel et par
mm. højt. Ligner alm. skumpuder, men disse leder sikkert ikke varmen særligt
godt :)

Skal bruge omkring 4x4 cm.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Termisk ledende tape

Hvad med det stads man bruger bagpå en CPU for at lave god kontakt til
køler?
Man kan vist få det både som en pasta og som en tape.
Prøv den lokale IT-pusher eller mail www.shg.dk.

Anders Hyltoft

Re: Termisk ledende tape
Hej!

Det skal afgjort være tape, og ikke pasta. Har kigget hos ProShop og
SHG, men intet fundet. Har du et sted det kan købes?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Termisk ledende tape

Der plejer at følge noget med når man køber CPU, men jeg vil da tro at de
har eller kan skaffe det ved en fysisk IT-forretning.

Hvis du smider spørgsmålet i en af IT-nørd NG'erne, så får du garanteret
svar på 3 ms...

Anders Hyltoft

Re: Termisk ledende tape

godt :)

Farnell.
Eller bygn. 348, rum 009.

/Bo.

Re: Termisk ledende tape
Hej Bo!

Tak, men så langt syd på kommer jeg ikke i dagstimerne :,-( Arbejder i
Hellebæk...

(Hvis du skulle føle dig fristet til at sende mig en lap i en konvolut,
så skal jeg gerne overføre dig nogle penge som kompensation)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Termisk ledende tape

Se mail.