Termisk ledende tape

Hej!

Hvor køber man termisk ledende tape? Det klæber på begge sider og er vel et par mm. højt. Ligner alm. skumpuder, men disse leder sikkert ikke varmen særligt godt :)

Skal bruge omkring 4x4 cm.

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Hvad med det stads man bruger bagpå en CPU for at lave god kontakt til køler? Man kan vist få det både som en pasta og som en tape. Prøv den lokale IT-pusher eller mail

Mvh
Anders Hyltoft
Anders B. Hyltoft

Hej!

Anders B. Hyltoft wrote: ...

Det skal afgjort være tape, og ikke pasta. Har kigget hos ProShop og SHG, men intet fundet. Har du et sted det kan købes?

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

godt :)

Farnell. Eller bygn. 348, rum 009.

/Bo.

Reply to
Bo Braendstrup

Hej Bo!

Bo Braendstrup wrote: ...

Tak, men så langt syd på kommer jeg ikke i dagstimerne :,-( Arbejder i Hellebæk...

(Hvis du skulle føle dig fristet til at sende mig en lap i en konvolut, så skal jeg gerne overføre dig nogle penge som kompensation)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Se mail.

/Bo.

Reply to
Bo Braendstrup

Der plejer at følge noget med når man køber CPU, men jeg vil da tro at de har eller kan skaffe det ved en fysisk IT-forretning.

Hvis du smider spørgsmålet i en af IT-nørd NG'erne, så får du garanteret svar på 3 ms...

--
Mvh
Anders Hyltoft