Termisk bonprinter for frontmontering

Jeg poster her, da jeg mener at det har mest relation til denne gruppe frem
for en hardware gruppe..

Jeg mangler en Termisk bonprinter med automatisk klipper til montering i en
allerede eksisterende frontplade, dvs. en bar enhed uden plastic cover osv.

Jeg har kontaktet danbit, som ellers har lovet at ringe tilbage.. men det er
ikke rigtigt blevet til noget..

Nogle der har en god ide?

//EL-Trikker

Re: Termisk bonprinter for frontmontering

De holder vel sommerferie.

Re: Termisk bonprinter for frontmontering

Jeg snakkede da med en og han lovede at ringe tilbage... så må han jo sige
at han ikke kan sige noget nu. men jeg må prøve at ringe efter ferien.. alt
andet er da dårlig service

//EL-Trikker

Re: Termisk bonprinter for frontmontering

Prøv hos Cardeg Electronics, http://www.cardeg.dk /
Telefon 70 22 66 88, spørg efter Erik.

Re: Termisk bonprinter for frontmontering
Hvad med www.rsonline.dk og varenr. 3409359 ?
/Tom

Site Timeline