Temperaturtransmitter med RF

Til et projekt skal jeg bruge nogle temperatur transmittere.
Jeg skal modtage temperaturen fra 4 forskellige transmittere vha. én Atmel
AVR mp og en RF receiver.

Temp. range -20 - +50 °C
Nøjagtighed +- 0.5 °C
Gerne batteridrevet.
Gerne billigt :-)
Mulighed for adressering af transmittere.

Jeg har søgt på Google med "temperature transmitter" rf (
http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22temperature+transmitter%22+rf&meta= )
men syntes at alt det der kommer frem er til industriel brug eller koster en
bondegård ( 100$ pr stk )

Jeg skal måle temperaturen i 4 rum i et alm. hus så det jeg skal have fat i
er vel nøjagtigt den samme transmitter som der sælges med de billige
trådløse "vejrstationer".

Nogen der kan hjælpe med mere info ?

mvh
Anders