Temperatur og timer dims

Findes der et modul til feks. DIN skinne der har:

Temperatur måler med compenrator så man kan indstille den ønskede temp. samt
hysterese (ekstern føler)

Timer med 4 on/off tidspunkter

Mvh
Allan

Re: Temperatur og timer dims

Det findes i 2 moduler.

Timeren finder du til "ingen penge" hos Harald Nyborg.
Temperaturregulatoren hedder PR2271 og fås hos - nå ja - PR electronics.

Re: Temperatur og timer dims

Jeg ville gerne have et display på - det ser der ikke ud til at være - øv

Mvh
Allan

Re: Temperatur og timer dims

Det har der været. Jeg tjekker lige i garagen......

Men der er sikkert andre en PR der laver dem.

Re: Temperatur og timer dims

Har du en du vil af med? :-)

Mvh
Allan

Re: Temperatur og timer dims

Jeg er urimelig dyr.

Sådan en her:
http://www.prelectronics.dk/prefiles/2286/Datablad/2286dk.pdf
Den er fra 1997, men ubrugt i original indpakning (incl 11 polet sokkel)

Du kan få den for ½ nypris.

Re: Temperatur og timer dims

Jeg har sendt dig en mail :-) Tror jeg - ved ikke om jeg er klog nok....

Mvh
Allan

Re: Temperatur og timer dims

Det var du....