Telefonnr

Er der noget der ved, hvilke mobil numre, de forskellige selskaber ejer
  i. Jeg mener, hvilke nummer-områder tilhører f.eks. Sonofon osv.?

Re: Telefonnr

Når man nu kan flytte sit nummer med over til et andet selskab ?

Nej.

Klaus

Re: Telefonnr

Ja ja, men nogen må vel eje dem fra starten, så kan det godt være man
flytter rundt på dem derefter ...?

Re: Telefonnr
  > Ja ja, men nogen må vel eje dem fra starten, så kan det godt være man

http://www.tst.dk /

Der kan du finde de oprindelige tildelinger af nummerserier - men som
sagt kan du ikke bruge dem til en dyt - ihvertfald hvis du givet et
nummer skal finde udbyder.

--
-jens

Re: Telefonnr
Hej Jens

 > Der kan du finde de oprindelige tildelinger af nummerserier - men som
 > sagt kan du ikke bruge dem til en dyt - ihvertfald hvis du givet et
 > nummer skal finde udbyder.

Det Rajeeth skal bruge er, at finde ud af hvilket teleselskab et bestemt
nummer tilhørte tidligere. Så derfor kan han godt bruge listen!

Denne er nok mest interessant:
http://www.itst.dk/static/nummer/Liste%202,%20tlf,%20engelsk.pdf

Mvh / Preben

Re: Telefonnr

i gamle dage mener jeg hovedsageligt sonofon brugte 20 / 40 nummere

Kasper

Re: Telefonnr

mit første mobilnr var et 40 og de efterfølgende har alle været 20,
jeg har aldrig haft sonofon, så det er ikke kun sonofon der har brugt
disse.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Telefonnr

De første 2 numre jeg havde var også 40-numre og det var før Sonofons tid.
TDC har udstedt adskillige af dem.

--
Venlig hilsen,
Søren

så vidt jeg husker var nummerindelingen dengang, således at 40 00 .. 40 49
99 99 var tdc, og 40 50 00 00 - 40 99 99 99 var sonofon, det samme var
tilfældet med 20 serien (altså halvdelen til hver)

/ Thomas

Re: Telefonnr

Hov det var vidst rigtigt !

Var det ikke 20 og 21 til TDC og højere numre til resten ???