telefon med netstik

Skal bruge en telefon med netstik. Den skal bruges som dørtelefon. Den
må godt være så billig som muligt, skal jo kun bruge den til at svare
når der er nogen der ringer på til min lejlighed :)

Hvor finder jeg sådan noget ?

Re: telefon med netstik

eller er det bare et spørgsmål om at købe et specielt kabel ?

Re: telefon med netstik

Definer "netstik", er det 230 volts net ?

Re: telefon med netstik
 eller er det bare et spørgsmål om at købe et specielt kabel ?
10 : 1 på at han mener RJ 11
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Re: telefon med netstik

Nette har en komplet dørtelefon , med ude og indeenhed og en del kabel til
100kr.

Nemmere og billigere bliver det ikke.

At dørtelefonen så også har billede med, er en helt anden sludder.

Mvh. Uffe Ravn

Re: telefon med netstik
Nette ?

Re: telefon med netstik

Netto.

Re: telefon med netstik

Nu må I da ikke gøre det alt for indviklet.

Erling

Re: telefon med netstik
Undskyld, vidste ikke lige at man kaldte netto for nette. Ellers en flot
lille nedladende kommentar du kom med der.

Re: telefon med netstik

Ok, men jeg synes da ikke selv, den var nedladende.
Det var mere ment som, når man nu ikke kender de faglige udtryk.
og dem er der en del af. Men undskyld, hvis det gjorde ondt.
Jeg har også fået uberettiget over næsen, syntes jeg selv.
Det er meget nemt at kriticere andre.

Erling

Re: telefon med netstik

Det var nu også bare en slåfejl fra min side.

Sådan går det når man bytter om på højre og venstre langemand.

Mvh. Uffe Ravn

Re: telefon med netstik
Tusind tak

Site Timeline