Telefon blocker

Jeg har et behov for at kunne udelukke muligheden for at man kan ringe "118"
og evt andre særtjenester.

Findes der et (simpelt) kredsløb der allerede er opfundet som jeg kan
indsætte mellem telefon og central?

Vi taler her om en fastnettelefon.

Mvh
Jens

Re: Telefon blocker

Det kan såmænd være at din teleudbyder allerede har filtret, men at du
blot skal bede dem om at slå det til....

Re: Telefon blocker

Det kaldes en PABX, omstillingsanlæg eller "en lokal telefoncentral".
Der findes mange, du skal have en med mindst en (analog)bylinje og en
(analog) lokallinje og det kan de fleste leve op til.
Den skal så have mulighed for at man kan lave sort/hvid lister.
Det skulle ikke være et problem at finde en brugt til billige penge,
IP telefoni og mobilos har sendt mange på pension mange år før
beregnet.

/Hans

Re: Telefon blocker
En gammel brugt PABX lyder som det der skal til. Hvorfor tænkte jeg ikke på
det.

Jeg går straks i gang med at lede.

/jens