Tegning af print

Hej Ng

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at tegne et Print. Jeg ved ikke noget som helst om elektronik, men har fundet frem til et firma som ud fra forskellige programmer er i stand til at lave mine print plader.

Jeg skal have tegnet en print plade ca 20x20mm, der skal monteres 3 modstande og en transformator.

Jeg har set forskellige steder på nettet at der findes forskellige programmer til at tegne print i, jeg ved ikke om Gerber, Excellon, Sieb&Meyer, HPGL eller DXF siger nogen noget. Problemet er bare at det vil tage alt for lang tid for mig at finde ud af at bruge disse programmer, da jeg som sagt ikke kender noget til elektronik.

Håber der blandt gruppens læser er en der vil hjælpe, jeg har lavet en lille tegning af printet som jeg forestiller mig det skal se ud, dette er taget fra det originale print.

mvh Poul Erik Givskov snipped-for-privacy@it.dk fjern NOSPAM fra e-mail.

Reply to
peg

"peg" skrev i en meddelelse news:3ff38460$0$29379$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk...

noget

vil

programmer, da

lille

taget

Hvorfor vil du havet et print ? - 3 modstande og en trafo må da kunne forbindes som en "fuglerede" uden problemer - også uden forstand på teknik ?

Et print på, 20x20 mm er jo en vittighed - køb et standard print og sav af til din størrelse.!

- § - Kim Nielsen - § -
Reply to
Kim Nielsen

peg skrev i en nyhedsmeddelelse:

noget

vil

programmer, da

lille

taget

Hej Peg

Allerførst skulle du svare de fire indlæg, der er i din første tråd.

Så kunne det være, at nogen gider hjælpe dig.

-- Med venlig hilsen

Ejvind Andersen Fjern"xx"

Reply to
EA 2730