Tegneprogram

Hejsa

Jeg har kigget lidt på Eagle, men jeg søger et lille program, hvor jeg
kan tegne en lille konstruktion på et veroboard med linier. Jeg har ikke
brug for komponenternes specifikke egenskaber, blot deres form og
størrelse, så de kan placeres på veroboardet

Kan man få saåden et program (gartis!)

//Søren

Re: Tegneprogram
Hej Søren

Hiv nu pungen op og køb det her

http://www.abacom-online.de/html/lochmaster.html

så får du noget du kan bruge og dem der har haft
besværet med at lave softwaren får også lidt.

Mvh Max

Re: Tegneprogram
Hej Søren
Jeg har tegnet i Protel, i mange år og er rigtig glad for det.
For år tilbage søgte jeg opdateringer til mit program og så, at deres ældste
udgaver var frigivet, så prøv der.

www.protel.com

EA