Tegne diagram & teste ????

Hej NG !

Jeg har fået at vide, at der findes software programmer som man kan bruges
til at tegne diagrammer med og så teste om det man sætter sammen virker,
inden man giver sig til at bygge det. Jeg har ledt og ledt på nettet, men
fandt intet. Er der nogen som har en link eller et navn, så ville jeg være
taknemlig.

MVH
Tomahawk

Re: Tegne diagram & teste ????

Prøv at downloaded "SwitcherCAD III" fra http://www.linear.com/ den kan
bruges til andet end switcher strømforsyninger. Det er faktisk en frit
anvendelig "spice", som er navnet på mange af den type programmer.

Re: Tegne diagram & teste ????

Ahhh jeg kan ikke lige finde det link, hvor man downloader. Kunne du være så
venlig at linke lidt dybere?

Tusinde tak på forhånd
Frederik

Re: Tegne diagram & teste ????

http://www.linear.com/software /

Re: Tegne diagram & teste ????

TAK

Frederik

Re: Tegne diagram & teste ????
Hej Tomahawk

Prøv med Simetrix  eller http://www.catena.uk.com /

Mvh Max

Re: Tegne diagram & teste ????
én takker for svarene.

MVH

Tomahawk

Re: Tegne diagram & teste ????
crocodile Clips er også et muligt program
Thomas