Teac X-10R Capstan Drive Belt

Hej !

Er der nogen der har kenskab til et sted i DK hvor jeg kan få fat i et nyt
Capstan Drive Belt (Part.nr. 5534692000) til en Teac X-10R spolebåndoptager.

mvh
Bjarne

Re: Teac X-10R Capstan Drive Belt
spolebåndoptager.

Har fundet et !

Re: Teac X-10R Capstan Drive Belt
Hej!

Ja så kan alle jo lære af hvordan du gjorde, hvem du kontaktede og hvad det
kostede.

Kan du ikke skrive hvordan og hvorledes så du hjælper andre med samme problem?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Teac X-10R Capstan Drive Belt

problem?

I dette tilfælde er det desværre nok ikke til så megen hjælp.
Jeg fandt en uoriginal rem der passede (måske lidt for stram) hos en god
bekendt som tidligere har drevet radioværksted.
Det var forøvrigt også der jeg fik TDA kredsen til CTV'et - men det er jo en
helt anden sag (tråd) :-)
Go' Weekend - og tak for din interesse.
Hilsen
Bjarne