TEA2164 SMSP kreds. forskellige vers. ?

Lidt hjælp ? :)

Har en 3 monitore med en SMPS kreds i TEA2164, brændt ved et dum fejl, 2
stk. af, så jeg har bestilt 2 nye hos pc-elektronik, han havde kun en på
lager, men den er kommet til mig nu. Den virker ikke i apparatet, det gør
den sidste fra den trejde monitor til gengæld. Jeg har set i tidligere inlæg
fra Ole G. at der kan være problemer med kompabiliteten på disse ?

Den fra. PC elektronik står der :

ST TEA2164 Z990C0003 MALAYSIA

De to def. står der flg. på :

ST N904414 TEA2164
ST N903413 TEA2164

Har jeg fået en def. fra PC elektronik, eller er der comp. problem.

kredsen koster jo +250/stk plus momme, så alt for mange chancer tager man jo
ikke :(

pft

Anders

Re: TEA2164 SMSP kreds. forskellige vers. ?

Anybody ?

Re: TEA2164 SMSP kreds. forskellige vers. ?
On Thu, 26 Jan 2006 19:46:00 +0100, "Anders Jacobsen"

Ja, det er korrekt. De virker ikke i alle apparater.

Dem der hedder /G plejer at virke.

Site Timeline