TDA3301B = TDA3300B?

Nogen der ved om jeg kan sætte en TDA3301B i et Beovision 8802, istedet for
den TDA3300B der sidder der? Tror den er gået, ingen farver, og jeg ku' ikke
lige skaffe en TDA3300B.

--
Ulrik Smed
Denmark, Aarhus

Re: TDA3301B = TDA3300B?
Hej!

Det kan næppe skade at prøve :)

Hvorfor har du iøvrigt ikke en 3300B? Sidder de ikke i 117 forskellige
ting? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: TDA3301B = TDA3300B?

Hm, næhh, brænder skidtet af, er det jo osse til at overleve. Hvo intet
vover, intet brænder af!  ;-)

Ku' ikke lige støve en op. Jeg kan faktisk ikke engang finde et datablad på
den, det undrer mig.

--
Ulrik Smed
Denmark, Aarhus