TDA1410 - en stor og en lille udfordring

Den lille udfordring:

Hvem kan skaffe/finde et datablad over TDA1410 ?

Den store udfordring:

Hvem kan skaffe/finde et diagram over opbygningen af TDA1410?

TDA14** lader til at være et overset kapitel i verdenshistorien.
Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring

Den er ikke let at finde noget på.

TDA1410 = TDA1420 er hvad jeg lige kunne finde.

Kan det passe at det er en vertical deflection amp.
Vil lige se hvad jeg kan finde i mine gemmer af gamle data bøger.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Hej Ole

Har sendt lay-out separat.

Ben 1:    non inverting input
Ben 2:    inverting input
Ben 3:    neg. supply input
Ben 4:    output
Ben 5:    positive supply voltage

mvh / Thormod

Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring

Et datablad kunne jeg ikke finde men der er da lidt benforbindelser her:

pin1 = non inverting input
pin2 = inverting input
pin3 = negative supply voltage
pin4 = output
pin5 = positive supply voltage

Forsyning
Max 36V - DC / 3,5A

Den skulle være lavet af SGS og AEG

Det er hvad jeg kunne finde på den.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Jeg har nogle stykker liggende fra ophug af tre-fase frekvensomformere. Det
er en Power-OPAMP med data og benforbindelser der ligner TDA2030 eller
deromkring. Jeg har heller ikke noget konkret på den, kun en henvisning til
en ca erstatning for ovennævnte og lignende pentawatt forstærkere eller
vice versa.

/Lars

Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring
On 17 May 2005 21:18:24 GMT, "Lars Peter Larsen"

Jeg kan sagtens hitte et par stykker, og pinout kender jeg, men ellers
mange tak for budet.

Et datablad, og ideelt internt diagram evt. principskitse - det er det
jeg drømmer om.TDA1410 har nogle pudsige egenskaber som ingen andre
power-opamps tilsyneladende kan matche. Jeg er ved at undersøge
hvorfor ;-)

Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring

Send mig dit faxnummer.

/Bo.

Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring
On Wed, 18 May 2005 09:41:59 +0200, Bo Braendstrup

Se mail.

Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring

Se Fax.

/Bo.

Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring
On Thu, 19 May 2005 13:35:10 +0200, Bo Braendstrup

TAK!

Fortrinlig-glimragende. Lige så simpelt som jeg forventede.
Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring
Hej,

Kan vi andre ikke også få del i "hemmelighederne"? - Desværre her jeg ikke
noget FAX-nummer..

/Lars

Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring

Der er såmænd ingen hemmeligheder. Jag har databladet i en databog af papir.
Den kan jeg kopiere i kopimaskinen, men jeg har ingen skanner, så det
nemmeste var at faxe.

/Bo.

Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring

jeg ved det er lidt sent, men ...

http://aco.aau.dk/~cv/datasheets/tda1410_liniar_power_IC.pdf

/claus - som kender nogen "der higer og søger i gamle bøger"

Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring
On Fri, 20 May 2005 13:20:52 +0200, at <"cv (at) acoustics.aau.dk">

Ah, og i god kvalitet, og allerede i elektronisk format.

TAK!

Re: TDA1410 - en stor og en lille udfordring
Super..   Tak for hjælpen...

/Lars

at <"cv (at) acoustics.aau.dk"> skrev i artiklen