Tastatur til indbygning i et bord

Er der nogen der har et forslag til hvordan man kan bygge eller købe et
touch- tastatur med lys
som kan fræses ned i et bord - det skal helst se "lækkert" ud

mvh
stampe

Re: Tastatur til indbygning i et bord
Hej Stampe

Er det et PC tastatur du efterlyser ?

Man bliver forøvrigt lyn hurtig træt af at bruge et tastatur der
ikke er tactilt, og fingerspidserne bliver totalt følesesløse.

Mvh Max

Re: Tastatur til indbygning i et bord

Som dengang da ZX-80 og 81 var højeste mode, uha det var et fedt tastatur
;o)

/Hauge

Re: Tastatur til indbygning i et bord

En ide der måske kan bygges videre på
og som ikke koster spidsen af en jetjager er
at bruge et så kaldt grafik tablet
noget ala dette her http://alex.kilbertus.at/images/marketplace/tablet.JPG
og så lægge et folie over med bogstaver og tegn
det skulle så være muligt at programmere det til
at virke som tastatur

den meget lækre løsning og MEGA dyre
kunne være at bruge en komplet pc tablet :o)
http://de.wonderware.ch/wonder.php3?t1=produkte&i1=Panel

--
                    Venlig Hilsen
            Michael Meidahl Jensen

Re: Tastatur til indbygning i et bord

Hvad med nedenstående, har ikke selv adprøvet det endnu,
men agter at købe et i nærmeste fremtid.

http://www.virtual-laser-keyboard.com/?an=google

Med venlig hilsen

Michael

Re: Tastatur til indbygning i et bord