Tandrem til CNC ?

Jeg ved det er sådan et lidt "skævt" spørgsmål til denne gruppe, men det er
til noget CNC med steppere, så det lugter lidt af el.
Hvor får man fat i noget tandrem i endeløse baner til rimelige penge? syntes
ikke rigtig jeg kan finde noget, og slet ikke i DK....
16-25 bredt og 5-10mm mellem takkerne 10meter eller der omkring.

Hilsen Børge

Re: Tandrem til CNC ?
Hej Børge

Mange steder, men http://www.cft.dk kunne være en mulighed.

Re: Tandrem til CNC ?

Jeg har nogle til at ligge (faktisk en ordentlig stak), skriv en privat mail
til mig hvis du er intr, så skal jeg finde spec og mål.

Re: Tandrem til CNC ?
Hej Børge

Jeg kan ikke skrive privat mail for tiden, så du får lige en
leverandøroplysning her.

http://www.brd-klee.dk /