Tandberg 3500 X

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan skaffe en drivrem til Tandberg 3500 X ?

M.v.h. Niels Mortensen

Reply to
Niels Mortensen

"Niels Mortensen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@news.sonofon.dk...

For nogle dage side spurgte jeg (det undre mig en del at du ikke har set det ,men siden du bruger Sonofon har jeg har gengivet det kort for dig

..... Drivremmen på min 23 år gamle TEAC X-3 er blevet slap og jeg har derfor brug for en ny, og hos

kan man købet utal af drivremme (og andet) i alle størrelse. .....

Det har dog pt. ikke hjulpet mig da jeg ikke ved hvor stor en rem jeg skal have - måske er du heldigere.

- § - Kim Nielsen - § -
Reply to
Kim Nielsen