Tachometer overfølsom for støj ?? - Page 4

Re: Tachometer overfølsom for støj ??

OK, gode hobby projekter kan jeg kun støtte, og det synes jeg osse jeg
har gjort, med de råd jeg har givet. Men intet vokser ind i stratosfæren...

Nej, jeg har ca 55 timers arbejde om ugen med elektronik, og jeg har
projekter, der rækker mange år frem, så jeg er helst fri for nye kunder.

Jeg prøver at hjælpe andre til SELV at kunne løse problemer. Men jeg
fornemmer at jeg skal holde her. Så klar dig selv,

Bo //

Re: Tachometer overfølsom for støj ??

Ja, jeg har da også benyttet mig af flere af dine forslag - og tak for det !

Men jeg har svært ved at se, hvad et tilbud om bistand til konsulentbetaling
har med hjælp til at selvhjælp at gøre - men er du tøsefornærmet, så er du
det
og det kan jeg jo ikk' gøre noget ved.

Mvh KS

Re: Tachometer overfølsom for støj ??

Heh. Hvem er nu tøsefornærmet OG har skudt sig i begge fødder ?

Happy go lucky.

Re: Tachometer overfølsom for støj ??

Det er jo ikke noget nyt med KS.

Re: Tachometer overfølsom for støj ??

Jeg er såmænd ikke værre eller bedre stillet end før - that's life on Usenet
!

Mvh KS

Site Timeline