T6963 display, men hvilken.

Er er lige begyndt at lege med et  240x64 pixel dot matrix display med T6963
controller. T6963 ic er nemt at finde matriale om, men boardet er noget
sværere. Jeg mangler at finde funktionaliteten af de 22 pin huller der
findes på boardet. De displays jeg har kunne finde på nettet her kun 20pins.
Billede på dk.binær under lcd 6963 og her www.control.auc.dk/~mmlu03/lcd.jpg
Håber der er nogen der har et datablad liggende :-)

--
Hilsen Mikkel
------

Hej Mikkel

Pin 21+22 er til backlight på mit display, jeg har smidt et datablad i
dk.binær under den tråd du selv startede, på side 11 kan du se forb.

Mvh. Thomas

Re: T6963 display, men hvilken.

Det ser ud til at passe :-)
Jeg fik også ideen at teste resten af benene med multimeteret på hullerne og
på icen. Så atabladet passer :-)

--
Hilsen Mikkel
------