Tørretumbler prob.

Hejsa.

 Jeg bøvler med min tumbler. Den vil kun tænde for varmelegemet i ca. 10
sek. , så sker der ikke mere.

Har afmonteret dæksel til varmelegme og ved selvsyn set varmelegemet blive
rødt i ca 10 sek. ved start af mask.

Der sidder en dims , thermostat formoder jeg, hvorder går strøm igennem på
begge sider.
Der er strøm på uanset om varmelegemet er varmt eller ej.

Maskinen er en Siemens WT 62000SN/11  FD8212  200042 Type T622.

Er det thermostat - føler - printplade eller ?????????

Kan nogen hjælpe med at finde ud af hvilken ting der er defekt ???

Mvh. Niels

Re: Tørretumbler prob.
Hej!

Spørg eksperterne (og jeg overdriver ikke :)) i news:dk.teknik.el istedet.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Site Timeline