Tør man købe en monitor som ikke har "CE and FCC certification"? - Page 2

Re: Tør man købe en monitor som i kke har "CE and FCC certification"?

Det blev da vist laver om for nyligt.

Re: Tør man købe en monitor som i kke har "CE and FCC certification"?

Tager du pis på mig, er det virkeligt rigtigt?

Kan jeg så ikke bare sige at jeg ikke vil havde fragten :-) Jeg mener,
hvis jeg har lidt for mange smøger med kan jeg sige at jeg ikke vil ha
dem så skal jeg ikke betale afgift af dem. Man slipper dog ikke for bøden.

--
/michael

Re: Tør man købe en monitor som ikke har "CE and FCC certification"?

    nej                        ja

Det går ikke, desværre :)

Re: Tør man købe en monitor som ikke har "CE and FCC certification"?

tricket er at aftale med ham gutten i hongkong at han undlader at ligge alt
for mange parpir med, samt at han kun skrive at varen koster xx kroner
og det er en gave, så plejer man at kunne slippe billigt
men ellers skal du betale told af det samlede beløb
og deri er der også din fragt, desvære :(

/Rasmus

--
www.linuxfromscratch.dk

Re: Tør man købe en monitor som ikke har "CE and FCC certification"?

ingen problemer, jeg har ikke oplevet problemer med sådan skærme
endnu, mange af dem du kan købe på qxl og andre steder er importere
samme sted fra, der plejer nu også ret tidt at være CE mærkning på skidtet

kender mange som har købte liliput skærem itl car PC'er

dog ville jeg afholde mig fra at købe eks. meget dyre skærme
da vi snakker en garanti ting, men du kan jo aldtid
bruger tricket og smide net adapteren væk og finde en
som er dansk godkendt.

/Rasmus

--
www.linuxfromscratch.dk

Re: Tør man købe en monitor som ikke har "CE and FCC certification"?

Hvad med denne her?
http://synonym.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&cat_id10%0078&shop_id59%57&vare_id42%2253

Re: Tør man købe en monitor som ikke har "CE and FCC certification"?

http://synonym.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&cat_id10%0078&shop_id59%57&vare_id42%2253

Man kan godt nok røre ved den, men om den derved kan opnå status af
"touch-screen" tillader jeg mig at tvivle på ;-)

mvh Ebbe

Re: Tør man købe en monitor som ikke har "CE and FCC certification"?
http://synonym.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&cat_id10%0078&shop_id59%57&vare_id42%2253

Ok, jeg fangede ikke lige at den også skulle være med touch, kun at den
skulle være udformet som en billederamme.

Re: Tør man købe en monitor som ikke har "CE and FCC certification"?

Ja det kan jo smutte. Bortset fra det, så er den nu osse meget sød, men
desværre ser det ikke ud til at den har video-indgang, men kun kan lave et
lille "lysbilledshow" fra memorykort, eller usb enheder.

mvh Ebbe

Re: Tør man købe en monitor som ikke har "CE and FCC certification"?

Jeg har kigget på den omtate skærm, men jeg kan ikke se hvoraf det fremgår
at den er berøringsfølsom.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Tør man købe en monitor som i kke har "CE and FCC certification"?

Det er den skam heller ikke:)

Jeg fejl-læste spørgsmålet.

Re: Tør man købe en monitor som ikke har "CE and FCC certification"?

En skam, jeg havde ellers naivt håbet, at kunne finde en billig touchscreen
til et genoptræningsprojekt.

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline