Symbol i Eagle

Jeg leder efter denne her ULN2003a i eagle, men kan ikke finde den. nogle
der kan hjælpe?

Hvis den ikke er der, kan jeg så ikke selv tegne den? evt. tage en anden
DIL16 komponent og redesigne den lidt?
Har ledt lidt efter en funktion til selv at tegne komponenter, men kan ikke
finde det..

Findes der iøvrigt en lille tabel eller noget, for hvor brede man bør lave
printbaner iht. hvormange A der skal løbe igennem?

Mvh Brian

Re: Symbol i Eagle

Der findes sikkert flere :-) men prøv at kigge på side 7
http://www.alternatezone.com/electronics/files/PCBDesignTutorialRevA.pdf

Hvis du aldrig har rodet med print design kan jeg kun anbefale at læse
hele PDF'en.

..
Lars G

Re: Symbol i Eagle

Nu bruger jeg ikke Eagle men prøv at se her

http://www.eaglecentral.ca/forums/index.php?t=msg&goto86%686&S=8bccf82d1cc594af313c90b64ec38630&srch=uln#msg_86686

Lars G

Site Timeline