Switcs mode til bærbar computer

Jeg har været så uheldig at miste min oplader til min Compaq Presario X1000
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00047479.pdf

Jeg gætter på en ny hos hp er hundedyr, hvor skaffer jeg noget til en
overkommelig pris?
den skal levere ca.14.4VDC og 3.5A, altså ca. 60W.

Nogen der kan hjælpe please?

Mvh
Stampe

Re: Switcs mode til bærbar computer

Har du spurgt HP hvad en ny koster ?

Er det ikke 19 volt ?

Her fra batterier.dk
AC/DC notebook adapter

AC090E-008
19v / 90Watt
(Husk at bestille tip nedenfor svarende til din notebook - C4 er
monteret som standard)
334 kr.

Hvis HP/Compaq er for dyr findes der masser af alternativer i
universelle strømforsyninger.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=str%C3%B8mforsyning+b%C3%A6rbar&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta =

Re: Switcs mode til bærbar computer
Ikke endnu de har ikke åbent endnu :-) Men jeg går ud fra de er dyre hos hp
og
maskinen er jo ikke helt ny mere...
Derfor ville jeg lige spørge her i gruppen - det er jo rimelig standard, men
jeg ved ikke
lige hvor man får dem billigst

Mvh
Stampe

Re: Switcs mode til bærbar computer
Jeg har klaret den
BN-Elektronik havde en universel 60W til 160 kr. tror jeg det var.
Best.nr. 22 525 4830

Mvh
Stampe

Re: Switcs mode til bærbar computer

sE5%dan en kan gF8%re det:http://www.danimport.dk/visvalgte.php?Id3D%408
9oW
ca 350,-

mvh
ThorbjF8%rn

Re: Switcs mode til bærbar computer

mener du kan på en universal lader til bærbare hos Thansen, hvor man kan
sætte forskelle stik på, samt indstille den spænding men kan bruge

--
    Venlig hilsen
        Calle.

Site Timeline